Google +1 tuşunu kullanarak, bu bölümü beğendiğinizi Google 'a söyleyebilirsiniz.

Dexter 6.Sezon 12.Bölüm izle


Dizi Özeti
Yorumlar
20 Dec 00:05 | fudali demiş ki;

mükemmelll.. sonu da gayet güzel bitti:)


20 Dec 00:17 | Harhur demiş ki;

sonunda buda olacakti yani? peki deb bu durumu nasil karsilayacak? dexter her sezon pacayi siyirdi peki ya simdi? inanilmaz bir bolumdu.


20 Dec 01:31 | bet demiş ki;

7 sezon ne zaman baslar bılen var mı merak edıyorum yıne cok guzel bı bolumdu
yenı sezonu nasıl beklıcem bılmıyorum


20 Dec 01:35 | zuggun demiş ki;

hahaha sonunda dex werdin paçayı deb’e ya deble evlen yada … :D


20 Dec 01:48 | xgezegen demiş ki;

Süper bir Sezon Finali…


20 Dec 01:51 | dexterella demiş ki;

Harika bir bölümdü sezon finalide muhteşemdi deee şimdi kim 1 sene beklicek ya :s


20 Dec 02:27 | haydaaa demiş ki;

baba böyle sezon finalimi olur ya kanser mi edeceksiniz milleti :S
Teşekkürler dizihd


20 Dec 02:32 | americangirl demiş ki;

Dexter Tanri dan sikayet etti sonunda da “Tanrim.” dedi cok komikdi yaaaa


20 Dec 04:26 | yok artık demiş ki;

dexter tanrıyla dalga geçti allah belasını verdi:D:D


20 Dec 08:53 | BOSTON demiş ki;

debra dexter a asik bu sayade yirticak gibi :))) bide olayi bippppppppp ledikmi olduda bitti masallah :))


20 Dec 12:17 | arda demiş ki;

Feci bir şekilde bitti.Tanrı’nın ona hazırladığı plandan haberi yokmuş Dex’in :) İşin yoksa bekle şimdi :S


20 Dec 13:54 | saat3olmuş demiş ki;

harika mükemmel müthiş bayıldım öldüm bittim bu ne böyle hacı yaaaa…


20 Dec 15:39 | isse demiş ki;

I’am a father, the son, a serial killer :D dex ya adamımsın ama eylüle kadar kim bekleyecek şimdi ya.. ağzım açık kaldı resmen


20 Dec 21:41 | aska_surgun demiş ki;

O gat : )) mükkemmell bir finaldi


21 Dec 13:21 | samet demiş ki;

jisis kırays baba oğul ve seri katil adına


21 Dec 22:15 | milamber demiş ki;

bu dizileri eklediginiz icin cok sagol kotu adam..
heyecanli guzel bir diziydi


25 Dec 00:36 | rosebloom demiş ki;

allahım yok böyle bi bölümm yaa :S nasıl beklicemm ben şimdi bir sene :( ilk başalrdaa bu ssezon hiç güzell demiştimm meğer sona saklamşılarr bombayı


26 Dec 16:15 | ixxxr demiş ki;

bu miami polis departmanı ne dangalak departmanmış bütün suçlular ellerinden kaçıyor bir tane adam hepsini yakalıyor :) debranın ateşini de dextar mümkün değil söndüremez…


12 Jan 22:12 | fatma-incitaş demiş ki;

dizi ne zaman devam edecek kim bilgi verebiliyor?


13 Jan 17:39 | eldorado demiş ki;

final sezonu değilmiydi bu yaw ? sezon finali hiç bitecek gibi durmuyor … sanki yeni sezon çekilecek gibi…


25 Jan 15:30 | ercn demiş ki;

eldorado yanmis senin kafa yaramiyorsa izleme be kardesim :)


03 Feb 02:43 | mayk demiş ki;

HASTASIYIZ BEKLİYORUZ YENİ SEZONU DEDEEEEEEEM


05 Feb 02:17 | deniz demiş ki;

benim anlamadığım debranın kilisede işi neydi terkedilmişti orası


14 Feb 21:23 | isil demiş ki;

oh god! :)) süper bi son olmuş… tesekkürler dizihd..


17 Jun 03:16 | Cenk demiş ki;

Beklentileri karsılıyormu kesinlikle harika bi dizi bu Dexter !!!


23 Jul 14:23 | HiçKimseHaksız Değil demiş ki;

Çok ters bi’ yere yazıyorum ama The mentalist filmini de siteye ekler misiniz.Şimdiden teşekkürler


Yorum Yap
isim:
E-mail:
Yorum:


- İsim ve Email bilgilerine özen göstermeyen kullanıcıların yorumları silinir..