720p HD Yabancı Dizi izlehttp://www.dizihdtv.net
Google +1 tuşunu kullanarak, bu bölümü beğendiğinizi Google 'a söyleyebilirsiniz.

Game of Thrones 2.Sezon 9.Bölüm izle


Dizi Özeti

Game of Thrones 2.Sezon 9.Bölüm “Blackwater” izle

Yorumlar
28 May 02:01 | serdar demiş ki;

admiin yükledin sandım kalbim sıkıştı :D ne zaman yüklersiniz bölümü??


28 May 02:23 | Oğulcan demiş ki;

Let the war begin…!!!


28 May 02:48 | ercunemt demiş ki;

Sabırsızlıkla HBO nun karsısına gectım beklıyorum:)))


28 May 02:54 | ali demiş ki;

heyecanla bekliyoruz. ana sayfada game of thrones çıkınca bu site ayrı bir güzel oluyor


28 May 03:54 | ouz demiş ki;

sanırım yarın izleyebiliriz bunu bu sabah zor gibi sabırsızlıkla bekliyoruz =)


28 May 04:02 | Alican demiş ki;

Tam suanda bu bolum yayinlaniyo amerikada. noluyo acaba :( admin bize en kisa surede ulastirdigin icin cok tesekkur ederiz.


28 May 04:59 | ercument demiş ki;

Amerikada yasiyorum. HBO oodemeli bir kanaloldugu icin izleyemiyorum haliyle. Izleyebilirmiyim onuda bilmiyorum. yeniyim burada. Ama iyiki varsin admin. 1 gun sonra mukemmel bir kalite ile veriyorsun sitede. Tek geciyorum seni….


28 May 10:02 | haydar demiş ki;

harikasınız hepinizin emeğine sağlık teşekkürler


28 May 12:02 | Chenyenne demiş ki;

offff ya içim cızz etti yayınlandı diye ofisin ortasında açıp ızlıcektım kine bi baktım bölüm yayınlanmadı yazıyor göz yaşları içindeyim :s


28 May 12:21 | Kerem demiş ki;

heyecan devam ediyor :)


28 May 13:01 | msn demiş ki;

Ne zaman çıkar bu :)..


28 May 13:23 | wolker582 demiş ki;

Sanırsam şu an Türkçe alt yazı çevirisinin %80 i tamamlanmış durumda. Saat 3-4 Gibi izleyebileceğiz herhalde…


28 May 13:23 | mesut demiş ki;

bir an önce yükleyin fragmanıda izledik yerimizde duramıyoruz


28 May 13:34 | ferhat demiş ki;

anam yüklenmemiş daha bende sevindirik oldum görünce aha geldi diye :S büyüksün yönetici uploadına zeval gelmesin xD bekliyoruz


28 May 15:23 | Onur demiş ki;

En heycanli bölümlerden biri olacak, umarim Ned Stark’ın hesabi görülür.INTIKAM ZAMANI!


28 May 15:29 | abdullah öztürk demiş ki;

her bölüm pazartesi günü 3,30 4,30 arası yükleniyor beyler.


28 May 15:55 | as demiş ki;

savaş başlıyorrrrrr


28 May 16:00 | anıl demiş ki;

gercekten çok kaliteli bir iş çıkartıyorsunuz .emeğinize sağlık şimdiden


28 May 17:06 | ismetto demiş ki;

huh huvvvvvv emeğe sağlık


28 May 17:22 | moorween demiş ki;

süper bölümdü :)


28 May 17:24 | grizu demiş ki;

half man..:D


28 May 17:44 | Tedeniz demiş ki;

Sonda çalan müziğin ismini bilen varmı acaba ?


28 May 17:45 | ouz demiş ki;

admin eline sağlık teşekkür ederim :) yine çok güzel bir bölüm daha bayıldım valla :)


28 May 17:47 | unaption demiş ki;

offf offffffffffff offffff BU NASIL BİR ŞEYDIR INANAMIYORUMMMMMMMMMMMMMMMM SUPERRRRRR SUPERRRRRRRRRRRR INANILMAZ DERECEDE SUPER……………………..


28 May 17:57 | murat demiş ki;

stanisin ordu hükmen yenildi… anlaşılan bunları bran yenecek ama ejderhalı kadın ne zaman devreye girecek kimden yana olacak . ejderhalı kadın savaşın belirleyicisi olur gibi gözüküyor


28 May 18:04 | Semih demiş ki;

süper bi bölümdü tülerim diken diken oldu !!


28 May 18:05 | Semih demiş ki;

ya bu arada 2. sezon kaç bölüm olcak bilen varmıı ??


28 May 18:07 | Emine demiş ki;

muhteşem bir bölümdü her anını gerilim ile izledim çok teşekkürler admin


28 May 18:14 | Tuncay demiş ki;

İMP’e yazık oldu yhaa…delikanlı adamdı en azından,GAME OF THRONES yıktı ezdi geçti bu bölüm helal olsun adamlara.EMEĞE SAYGI..!


28 May 18:36 | olcay demiş ki;

bu bölümün sonundaki müziğin ismini bilen var mı?


28 May 18:55 | Onur demiş ki;

Kuzeydeki kral nerde ya :/ Ben O da gelicek diye bekliyorum :/:/


28 May 19:05 | mehmet demiş ki;

bu zamana kadar ben böyle bir dizi izlemedim emeği geçenlere sonsuz teşekkürler bizim seyretmemize olanak sağlıyanlara,geçmez şimdi koca bir hafta


28 May 19:10 | olcay demiş ki;

of ya stanisin öldürdüğü kardeşinin sevgilisi ihanet etmiş vay bee çok güzeldi bu bölüm


28 May 19:38 | alper demiş ki;

hiç beklemediğin sahneler


28 May 19:38 | Dogus demiş ki;

Game of thronesdan uzun zamandir beklediğim kalitede bi bölüm!


28 May 20:18 | guleser demiş ki;

long live the half maaaaan !!! :D


28 May 20:42 | tuna demiş ki;

adamlar dizi yapıyor yaaa


28 May 21:01 | ARSyasin demiş ki;

g.o.t blackwater ending song


28 May 21:26 | Leonidas34 demiş ki;

“The Rains of Castamere” Sonda çalan müziğin adı.


28 May 21:36 | sanalturk demiş ki;

fena bölümdü


28 May 21:37 | trk demiş ki;

son anda kurtuldular aslanlar :))


28 May 22:29 | specialist demiş ki;

durup son 2 bölümde tam damardan giriyorlar. cok iyi bölümdü solugumu tutarak izledim. Su sansa’ya da gıcık oldum her zamnaki gibi… Tesekkurler dizihd buyuksunuz vesselam…


28 May 23:57 | mehmet demiş ki;

bunların kanını ancak rob stark içecek. kuzayin kralı. ulan işe bakya. bu tarih böyle bir hikaye güzel ama ne biliyim ingiltereye has olması insan kıskanıyor. okadar güzel tarihiimiz var bir şöyle birşey yapmıyorlar.


29 May 00:21 | Gabri demiş ki;

Bu güne kadar yapılmış en iyi bölümdü, hatta biraz daha açık söylemek gerekirse binlerce filmden çok daha iyi bir bölüm oldu bu. Son da çalan müzikte etkileyiciydi.


29 May 00:52 | Özgür demiş ki;

The Nationals – The Rains of Castamere şarkının ismi


29 May 01:38 | Mert demiş ki;

Spoiler vermeden yorumları yapılım millet


29 May 01:45 | neal demiş ki;

süper bölümdü..bir piç yaşarken diğeri öldü!


29 May 02:00 | yavuz g demiş ki;

bu ne yaaaa…. saçmalığa bakar mısın arkadaş. rob nerde..çok kötü bitirdiler


29 May 02:42 | Can demiş ki;

izlerken gaza gelip evdeki süpürgenin sopasını duvara vurup durdum :D


29 May 03:20 | ozgun demiş ki;

Bu cucenin sevgilisi shea sibel kekilli deilmi !! Güzel bölümdü


29 May 03:45 | Enes demiş ki;

Küçük şeytan gg :(


29 May 04:17 | musty demiş ki;

bu dizi çok fena çoooook


29 May 09:08 | Kendinibeğenmiş demiş ki;

# olcay

abi ben mi kaçırdım acaba stanis’in ölen kardeşinin sevgilisi ne ara ihanet etti ya?


29 May 11:37 | yavuz demiş ki;

bu bölüm en güzeliydi diğer bölümler beklentimin % 1 ini bile karşılayamadı ama bu bölüm karşıladı birde tazının kapıdan çıkarken “temiz bir kılıçla ölen olursa cesetini ******* “kelimesine bayıldım :)


29 May 12:17 | pınar demiş ki;

bi arkadaş ingiltereye has diye yorum yapmış.arkadaşlar dizideki tarih ingiltereye falan ait deil.tamamen yazarın hayal dünyasında oluşturmuş olduğu bir zaman ve mekan.ingiltereyle birkaç ingiliz oyuncu hariç hiçbir ilgisi yok…


29 May 12:25 | Cemo demiş ki;

çok kötü bi sezondu. adam akıllı hiç bi bölüm göremedim ben. tam düzelecek diyorken yine üstüne kötü bir bölüm geliyor.. stannisin kazanması gerekiyordu bence. joffree yenilmeliydi artık yeterli bence.. kendini bi bok sanmaya devam edecek. robb nerde en azından bir kesitte olsa gösterilmeliydi. stannis ne olacak? stannisin yanındaki büyücü kadina ne oldu kara dumana ne oldu? son 1 bölüm kaldı bakalım nasıl bitirecekler..


29 May 12:27 | Cemo demiş ki;

stannisin kardeşinin sevgilisini de sanırım serçe parmak ayarladı. bu yüzden ihanet etti.


29 May 18:01 | Kendinibeğenmiş demiş ki;

Yav tamamda nerde o kız ben hiç görmedim bu bölümde


29 May 21:29 | recovered demiş ki;

arkadaşlar bu kadr kötü yorumlar yapmayın adamlar ne yapıosa iyi yapıo bnce joffree yenilse nolcak ne geçecek macerası kalmaz dizinin hem bu kitaptan alıntı yapılan bir dizi o yüzden saçmayın gayet gzl bi bölmdü emeğe saygı…


30 May 17:27 | laaan demiş ki;

arkadasım bu a song of ice and fire adında fantastik kurgu roman serisi biri ingiltere der diğeri sezon kötü der acayip insanlarsınız bu seri kendi kategorisindeki en iyi yapıttır hatta yüzüklerin efendisi serisini bile gecip sıralamada 1 e yukselmistir ne biçim yorumlar yapıyorsunuz


01 Jun 02:01 | susuy demiş ki;

çok fena bölümmm biri joeffreyi götünden “sevmeli” bence artık :))


02 Jun 21:33 | Cengiz demiş ki;

@Kendinibeğenmiş hatun yok zaten hatunun kardeşi ve askerleri var.


03 Jun 00:07 | cücenin hayranı demiş ki;

dizi on numara ama bu savaş tam bir saçmalıktı ya. Adamlar amaçsızca kosuyor sanki sura kılıc sokacaklar yanlarırnda hiç birsey gelmemiş. Herşeyi ince ince işleyen dizi koca savası 1 bölümde oldu bitti yaptı kim kimle dövusuyor kim nekadar kalabalık belli değil akıl almaz hatalarla dolu. cüce arkadan dolasıyor ama karssıdaki ordunun geri kalanı bunları izliyormu napıyor belli bir bozgundan sonra bir anda beliriyorlar. Sonrada bir anda baba aslan geliyor bizim cücenin yardımcısıda dışarda dans mı ediyor napıyor belli değil. Saçma sapan bir bölümdü.


Yorum Yap
isim:
E-mail:
Yorum:


- İsim ve Email bilgilerine özen göstermeyen kullanıcıların yorumları silinir..