720p HD Yabancı Dizi izlehttp://www.dizihdtv.net
Google +1 tuşunu kullanarak, bu bölümü beğendiğinizi Google 'a söyleyebilirsiniz.

Game of Thrones 9.Bölüm izle HD




Dizi Özeti

Hayranları tarafından uzun zamandır beklenen uyarmala sonunda HBO ekranlarına geliyor. R.R.Martin’in çok satan A Song of Ice and Fire serisinden uyarlanan dizi bu sonbahar-kış seyircileri ile buluşacak.İki yıl önce ortaya atılan fikirle beraber serinin hayranları ciddi bir ilgi göstermiş, yapımın gerçekleşmesi için beklenmedik ve alışılmadık bir şekilde destek göstermişlerdi.
7 kitap olarak planlanan serinin şu anda 4 kitabı piyasaya çıkmış durumda. Her kitabın bir sezona denk gelmesi planlanan serinin ilk sezonu bir pilot ve dokuz bölüm olarak hazırlanıyor.Hikaye, Westeros’ta yaşayan soylu Stark ailesinden Piskopos Eddard’ın kralın sağ kolu olmasıyla beraber ailenin bürokratik dalaverelerin içine çekilmesini anlatıyor.
Birçok fantazi romanın aksine gerek kitap gerek dizi de işlenen “Thrones” dünyası büyü veya insanüstü güçler yerine sert gerçekçilik içeriyor. Dizinin bir nevi kılıç-kalkanlı Sopranos gibi olmasını bekleyebiliriz. Yazının başındaki fotoğraf, yapımın HBO tarafından tanıtım amaçlı basına dağıttığı bir bölüm içi fotoğraf olmasıyla atmosfer hakkında belli oranda fikir sahibi olmamızı sağlıyor.
Dizinin kadrosuna gelince; Son derece kalabalık bir kadroya ev sahipliği yapan dizinin en önemli oyuncuları Eddard’ı canlandıran Sean Bean ve Catelyn Stark’a hayat veren Pride and Glory’den tanıdığımız Jennifer Ehle. Son dönemde Conan’ı canlandıracağı haberleri ile sık sık gündeme gelen Stargate:Atlantis’ten tanıdığımız Jason Momoa ise Khal Drogo rolüyle karşımıza çıkacak.

Yorumlar
13 Jun 16:15 | Atilla demiş ki;

720p si nezman eklenir.Cok heyecanlı kolam ve cipsim beklioruz :D Tesekkürler Dizihd !!!


13 Jun 16:42 | Doruk demiş ki;

harika bir bölümdü spoiler vermiyorum herkese iyi seyirrler


13 Jun 17:05 | mert demiş ki;

EN GICIK OLDĞUM BÖLÜMDÜ İNŞALLAH CEZASIZ KALMAZ ONLAR.


13 Jun 17:12 | arda demiş ki;

baya baya öldü yaw


13 Jun 17:20 | macit demiş ki;

sibebel kekili vardı puahahahah


13 Jun 17:23 | gurkan demiş ki;

böyle bi son olamaz ya :S


13 Jun 17:33 | hsyndgn demiş ki;

oğlum joffrey , yatacak yerin yok lan senin.. sokakta görsem ağız burun dalarım sana..


13 Jun 17:35 | Tuncay demiş ki;

Lord eddar stark’ın kellesi gidiyo yhaa ((((= ????!!!!!!


13 Jun 17:36 | isik_n demiş ki;

anlaşıldı ki bu dizinin de ömrü çok uzun olmıyacak


13 Jun 17:48 | alican16 demiş ki;

Eddark stark :(


13 Jun 17:51 | Lamborgini demiş ki;

Lord Star öldü mü? Yuh be Sean Bean bu dizinin baş yapıtı, nasıl ölür?


13 Jun 17:51 | Lamborgini demiş ki;

Lord Stark, pardon.


13 Jun 18:09 | arda demiş ki;

nasıl yaaa……


13 Jun 18:24 | kemancı demiş ki;

Boromir’in kaderi diyorum :)


13 Jun 18:27 | Burak Slayerrr demiş ki;

çarşı karışıcak ağa :D :D o velet ölmezse huzur bulmam ben :D :D


13 Jun 18:38 | Can demiş ki;

Sibel Kekilli’nin rolü çok tatlı olmuş ayrıca savaş sahnelerini atlamaları büyük talihsizlik ama genede favori dizim bu


13 Jun 18:46 | Batur demiş ki;

Sonunu görünce oturduğum yerden kalkamadım…


13 Jun 18:48 | mete demiş ki;

10 bölüm daha ateşli olacak nede olsa sezon sonu


13 Jun 18:52 | behzat demiş ki;

biraz garip 2000 adamı 1 kişi için feda etmek. ama olmuş. daha stratejik davranabilirlerdi. sayıca zaten azlar.


13 Jun 19:01 | Fatihh demiş ki;

ne bölümdü be..2011 in en iyi dizisii şüphesiz.


13 Jun 19:04 | Ahmet demiş ki;

Süper


13 Jun 19:10 | muro bozbey demiş ki;

iyi bir bölüm olmadı


13 Jun 19:28 | artukhan12 demiş ki;

bu kadarmi guzel ve surukleyici olabilir bir dizi .emeyi gecen herkeze sonsuzca tesekkur ederim.


13 Jun 20:10 | Emre demiş ki;

bu olmamalıydı


13 Jun 20:25 | Mert E demiş ki;

Harika teşşekürler dizihd ekibi , acıklı bir sahne bu adamın her yerde sonu ölüm ne yazıkki yüzüklerin efendisindede böyle .. heyecanla yeni bölümü bekliyorum teşşekürler dizihd


13 Jun 20:25 | criminal demiş ki;

sibel kekilliyi gördüm sanki


13 Jun 20:27 | güll demiş ki;

emeginize saglik harika bi bölümdü yaaa:)


13 Jun 20:40 | mehmet demiş ki;

yazik oldu sag kola ama haketti uyuz, coluk cocukla pazarlik edilirmi kral bile olsa heleki kabul etmedigin bi kralliga sahipken


13 Jun 20:46 | ali demiş ki;

sezon finalimiydi bilgilendirme yaparsanız seviniriz..


13 Jun 20:52 | ZaryoP demiş ki;

Çok teşekkürler KötüAdam Ellerin dert görmesin


13 Jun 20:54 | bugra demiş ki;

Sibel Kekilli bu bölümde oynamış..küçük adamla işi pişiren kadın :)


13 Jun 20:58 | aylin demiş ki;

filmin son sahnesi ne olur rüya olsun…dayanamam yoksa…


13 Jun 21:11 | Leonidas34 demiş ki;

Off şu veletin yaptığına bak :/


13 Jun 21:39 | Mithat demiş ki;

Çok üzüldüm yaa, baş rol sanıyodum ben onu, şu an joffreyi ellerimle boğazlamak istiyorum çok çabuk adam harcıyolar yaa n’olcak şimdi ? yeni bölümü heycanla bekliyorum.. :( :(


13 Jun 21:46 | rodosçuk demiş ki;

bi dizide bu kadar insanları kandırmazki arkadaş.. kaç bölüm oldu ha bişey oldu olcak hiç bişey olduğu yok. bi sefer savaş oldu sözde onu bile göstermediler..


13 Jun 21:56 | Murad demiş ki;

öldümü şimdi lord stark anlamadım gitti


13 Jun 22:02 | cirkinadam demiş ki;

sibel kekilli bu bolumde oynuyor ama sevgilisi cok kucuk:)))


13 Jun 22:03 | Cakal Adam demiş ki;

Ohaa….


13 Jun 22:16 | HeadAche demiş ki;

Vayyy Sibel Kekilli katılmış diziye :D …


13 Jun 22:35 | Serhabun demiş ki;

naayııır nolamazzz..! Bu arada Sibel Kekilli’yi nerden bulmuşlar yav? Ona da ancak öyle bir rol giderdi zaten :)))


13 Jun 22:42 | cengiz demiş ki;

hadi canım


13 Jun 22:50 | strider demiş ki;

teşekkürler,sonu kötü bitti :(


13 Jun 22:51 | drogo demiş ki;

2. sezon çekilcek mi haberi olan var mı arkadaşlar dizi farklı bi boyut aldı alıştık türk dizilerine adam lord stark harbiden öldü mü ? ://


13 Jun 22:59 | uzman demiş ki;

Nasıl bitti bölüm dondum kaldım ellerim titriyo şunu yazarken nasıl manyak bir dizi bu !!!!


13 Jun 23:54 | playturk demiş ki;

lord stark ölmedi arkadaslar…


14 Jun 00:08 | n0bhN demiş ki;

nasıl yaaa ? baba ölemez. olmasın. rüya olsun..


14 Jun 00:15 | ege demiş ki;

ya sean bean in alınması çok kötü olduya yani aralarındaki en iyi oyunculardan birini aldılar ve yani bana göre bu dizinin tadı kaçar sean bean siz ama güzel bölümdü teşekkürler kötüadam


14 Jun 00:35 | ozan demiş ki;

bu bölümde sibel kekilli var,ve sonnnnn inanılmaz bitiyor herkes şok olacak…


14 Jun 00:51 | yiğit demiş ki;

kesinlikle beklemediğim bi sondu sondu :(


14 Jun 00:58 | yunus demiş ki;

bebeliğin eline verirsen krallığı olacağı bu yine de üzüldüm eddard için…


14 Jun 01:14 | Naruto demiş ki;

abi her bölümmü güzel olur yok böyle birşey yine süperdi yine harikaydı herzamanki gibi


14 Jun 01:47 | emre demiş ki;

bir insan bu kadarmı bağlanır diziye kalp ritmim değişti resmen


14 Jun 02:03 | nate demiş ki;

çok pis küfür ederim joffrey sana. Anası,abisi ne ki bu adam olacak. Arya o minik kılıcıyla lime lime eder seni inşallah. Drogo iyileşirde sarı kafanı töbe töbe…


14 Jun 02:22 | Naruto demiş ki;

benim tek umudum zaten drogo digerleri 5 para etmez :D


14 Jun 02:45 | Shojumaru demiş ki;

ya sonu hiç iyi olmadı ya resmen kafam karıştırdı bu dizinin ana karakteri kim?


14 Jun 02:56 | bir dost demiş ki;

Bu bir uyarıdır sean bean diziden çıkamaz hbo studyolarını yıkarız..


14 Jun 03:21 | EzeliRakip demiş ki;

Oh çok sükür Sibel Kekilli çıktı, dizi ilk başladığında Sibel Kekilli oynuyomuş yazdığımda beni hayal görmüş zannettilerdi, sırf yüzümü kara çıkarmadığı için rahatladım resmen, içime dert olmuştu yemin ederim.


14 Jun 03:28 | yaşar demiş ki;

bu rüya olmalı eddard ölürse tadı kaçar bence lord stark ölmedi ölmemeli,,tesekurler ,,


14 Jun 03:33 | gurkan demiş ki;

o degilde sibel kekilinni oynadıgı roldeki kadın dragon soyundan dizide yeni yeni seyler oluyo


14 Jun 03:37 | Nienna demiş ki;

Eddard öldü. Hiç kimseye bağlanmayın, üzülürsünüz. Kitaplarla birebir gidiyor senaryo.


14 Jun 03:44 | onur demiş ki;

arkadas sigarayı bıraktıgım gün olurmu böyle bir son, yaktım yine sigarayı:)


14 Jun 05:05 | Selim demiş ki;

Offf ya yazık oldu ne olcak şimdi :S


14 Jun 05:31 | Maeglin demiş ki;

Behzat, tek kişi için yapılmadı aldatmaca, 18.000 kişilik Stark ordusu 30.000 kişilik Jamie Lannister’ın ordusunu hiç beklemediği bir anda tuzağa düşürdü ve yendi. O arada ufak bir lafı kaçırmışsın anlaşılan :D


14 Jun 05:41 | emuredy demiş ki;

Of Of…. İcim Yandi… Soktayim.


14 Jun 06:56 | hydr demiş ki;

hasektor..bu ne yaaa adama asik ettiniz adami kestinizz..hani iyiler kazanirdi :S sibel ne ayak bu kadar kalite bi dizide :)


14 Jun 09:38 | ali tokdemir demiş ki;

yazık adama yaf


14 Jun 13:31 | düsündüm demiş ki;

arkadaslar bilmem farkettiniz mi adamlar shakespeare den alıntı yaparak oynadılar 1 dk boyunca..
”- bunu ikimizin arasında halledelim bu kadar insana yazık olmasın simdi tam burada…
– bunu böyle yapmıcaz,eğer senin istediğin gibi olursa sen kazanırsın…”


14 Jun 15:59 | can demiş ki;

Savaş sahneleri de olsa dizi mükemmel olacak..


14 Jun 16:10 | denizbeyi demiş ki;

ellerinize saglık arkadaşlar.süper bir dizi


14 Jun 16:45 | burak demiş ki;

Laa Edward starkı öldürdü . Sarı akraba evliliği zaten tipini dürttüğüm. Adam Onursuzca öldü yaptıklarına rağmen :( kötü oldu ya.


14 Jun 17:10 | mert demiş ki;

vay arkadas bas rol oyuncusu eddard kelle gıttı gorunuyor drogo gıttı gorunuyor daha bismillah noldu bu diziye olmıyacak boyle ben d&r a kıtabı almaya gıdıyorum..


14 Jun 17:11 | enes demiş ki;

Ya tamam herkes uzuluyor lord stark ıcın ama bır yonden gusel olmus basrol bıle olsa adamı harcıyorlar.

Bızım dızılerde basrol oyuncusu kaza yapsın yok vurulsun falan olmez bu yuzden sıkıcı olur nasıl olsa olmucegını bıldımız ıcın heyecansız oluyor .


14 Jun 18:49 | sedat demiş ki;

hastasıyızzzzzzz dedeeeeeee bu dizinin ama neyazıkkı eddard öldüü kotü sondu


14 Jun 19:22 | Mithat demiş ki;

ben dizide BEHZAT gibi anladım senin yanlışın olmasın MAEGLİN… ?


14 Jun 23:24 | FaTiH demiş ki;

Bu karakteri bitirmemeleri gerekirdi.Hala içimde zindanda hayal ettiği bir rüyadır diye bir umutla diğer bölümü bekleyeceğim…


14 Jun 23:50 | Lamborgini demiş ki;

Gençler sezon finali 10. bölümde olacak. Ve dizi bitmiyor, yeni sezon gelecek.


14 Jun 23:51 | koko demiş ki;

super


15 Jun 14:49 | sessen demiş ki;

öldümü cidden bunu beklemiyodum :( arya tatlım :’( sibel de ii oynamış bnce


17 Jun 09:33 | ali demiş ki;

sanırım kitabı hiçbiriniz okumadı


17 Jun 12:47 | phoenixe demiş ki;

Dizi gercekten coook guzel .. emegi gecen herkeze tesekurler.


17 Jun 21:45 | Cagri demiş ki;

SibeL Mesleğe devam etmekte anlaşılan, Lord Stark’ ın kaderi böle kardeşim , Boramirkende Ölmüştü.


18 Jun 17:00 | burak demiş ki;

resmen ağlicam böyle bir hainlik olamaz sarılar çok pis intikamı hak etti hadi be robb stark göster şunlara . Bize çok şaşırtıcı gelmesinin sebebide alışmışız polat alemdarlara 8 sezon ölmeyen adamlara .

bu arada lord starkın ölmesi çok akıllıca lord stark ölmese hikaye devam etmez ! Şimdi lordun öldüğünü duyunca robb stark büyük savaşa başlicak savaş görüntülerini bu sefer gösterirler ve sezon sonu gelir .


18 Jun 22:51 | eddstark demiş ki;

Eddard Stark ölecek ve Targeryan onu ejderha olarak tekrar yaşatıcak ejderha olarak gelicek


20 Jun 15:20 | VahsiDeli demiş ki;

bölüm baya bir sürükleyici idi sanırım bu dizinin 7 sezonunuda görebileceğiz kitabı sanırım 7 adet olması gerek o yüzden izlenme durumuna göre 7 sezon olacağını umuyorum diziye sibel kekili girmis 2 sezondada deli kadir abimiz girseye (Kadir İnanır) yakısır bu diziye :))))))


20 Jun 18:08 | yunus emre demiş ki;

drogonun şeyini düşndkçe o sarışın kıza feci acıyorum :D Sonu berbat bitti lan ölür mü ölür müüüüüüüüüüü


21 Jun 00:11 | Baran demiş ki;

ya bu dizidemi camelota dönecek? saçma sapan kurgulara bağlanacak? nerde kanlı savaşlar nerde efsanevi savaşçılar?
başrol oyuncusunu öldürdülerse bi cacık olmaz bu diziden. Onun yerine dövüsecek kimse kalmadı…
acaba aksinimi ispat etmek istiyorlar? görcez bakalım..


25 Jun 05:48 | klark cent demiş ki;

yazar dingile bir çift sözüm var, lan olum akıllı ol, adamı öldürdün anladık bari rezil etmeseydin o ka onurlu adam yalan itiraf mı eder.. bu arada drogo’yu da aldın bizden, imza günü vs denk gelirsem yüzüne diceklerim var o ka.. >:{


05 Jul 10:45 | brs demiş ki;

yorum yaparken diziyi anlatan arkadaşlar inşallah merakla beklediğiniz görmeyi çok istediğiniz bir filmin sonunu size anlatan çıkar.yapmayın şuraya sırf bişeyler yazmak için bölümü katletmeyin


13 Jul 09:48 | alprn demiş ki;

ya aslında adamın kellesi giderken göstermediler bnce diziyi çevirebilirler çünkü adam başröldü.


22 Jul 20:58 | yusuf demiş ki;

simdiye kadar hic bir sitede yorum yapmadım.binlerce film izlemişimdir.fakat hd kalitesinde aksama olmadan film kopuklugu olmadan yayın yapan bir web sitesi gormedim sizinki haric.herkeze soyleyebilecegim tek sitesiniz.emegi gecen herkeze cok tesekkur ederim.


26 Jul 05:02 | veli demiş ki;

sean bean in dızıden ayrılması uzucu ama dizi cok guzel bı sekılde de devam edebılır


10 Aug 22:19 | JaBu demiş ki;

Boromir nasıl ölür ya:S


15 Aug 05:00 | ibo demiş ki;

bu yorumu yazdıktan sonra kuzeylilere katılmak için yola çıkacağım dişe diş kana kan.


06 Sep 01:59 | Dilem Balcı demiş ki;

Sizce de sokaklar Assassin’s Creed deki sokaklara benzemiyor mu?


06 Sep 02:03 | Dilem Balcı demiş ki;

Özellikle küçük kızın (Arya’nın) olduğu sahnedeki sokaklar.


12 Sep 01:49 | Volkancantenor demiş ki;

O piç kurusu joffreyi bence arya öldürücek bu zaten kitapmış 7 kitabı varmış her bir kitap için 7 sezon çekeceklermiş ama bence kitabı olsaydıda elimizde kitaptan okusaydık kitaptan okuması daha güzel olurdu


20 Sep 22:04 | ayse demiş ki;

ben de savaşa katılıyorum.. olmemelıydı bence..


23 Sep 00:43 | mehmet sezer demiş ki;

dizinin bence baş adamı öldü…
yazık oldu be…


30 Sep 11:17 | mehmet demiş ki;

Bu sibel kekilli mi harbi.. karı güzel oynamış tam rolünü bulmuş


07 Nov 15:44 | … demiş ki;

ulan 7 krallığın kralı domuz tarafından öldürüldü khal drogo mal karısı yüzünden cadı karı tarafından öldü kralın sağ kolu idam edildi bu ne lan böyle


20 Nov 14:49 | Memhet Ali demiş ki;

Dizini en önemli karakteri nasıls olurda ölür anlamadım işallah o cersie ve jaıme lanister ölür.


22 Nov 01:36 | frekans demiş ki;

hayır ruya olmalı bu sahne sok oldum resmen siniri bozulyor ınsanın.. ana karakter nasıl ölür


04 Jan 23:18 | fiko demiş ki;

BUNE YA TEK KELİME SÜPER SÜPER SÜPER SÜPER SÜPER SÜPER SÜPER SÜPER SÜPER

SİTE YÖNETİME TEŞEKKÜRLER ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN KESİNLİKLE BÖLÜMLERİ İZLEYİN HER BÖLÜMÜ BİR HARİKA


17 Jan 12:15 | Furkan demiş ki;

Goerge R.R martin başka ne beklersin ki…


02 Apr 20:36 | selva demiş ki;

çok heyecan verici ve güzel güzel ne demek süperrrrrrrrrrrrrrrr


23 Feb 08:24 | hbo demiş ki;

ALIŞMIŞSINIZ BİZİM DİZİLERDEN HER ÖLÜMÜN RÜYA SAHNESİ OLMASINA:) AMA BURASI HBO AGA! HBO DİZİLERİ GERÇEKÇİDİR TIPKI HAYAT GİBİ! VE MAALESEF STARK REİS HAİNCE ÖLDÜRÜLMÜŞTÜR! HAKLI İKEN HAKSIZ GİTMİŞTİR! VE MAALESEF WİLLİAM WALLWCE REİS GİBİ(CESUR YÜREK) ONURU İLE ÖLMESİNE İZİN VERİLMEMİŞTİR, BİR TÜYSÜZ PİÇ TARAFINDAN! NE KADAR HAKSIZLIK GİBİ GELSE DE BU OLANLAR HAYATIN İÇİNDE HEP BÖYLE OLMUŞTUR! OSMANLIDA DA BÖYLE OLMUŞTUR! TIPKI STARK’LAR GİBİ BİR SÜRÜ SOYLU VE ONURLU ANADOLU BEYLİĞİ HARCANMIŞTIR KATLEDİLMİŞTİR BAZI PADİŞAHLARCA!!!


Yorum Yap
isim:
E-mail:
Yorum:


- İsim ve Email bilgilerine özen göstermeyen kullanıcıların yorumları silinir..