720p HD Yabancı Dizi izlehttp://www.dizihdtv.net
Google +1 tuşunu kullanarak, bu bölümü beğendiğinizi Google 'a söyleyebilirsiniz.

Lost 1.Sezon 1.Bölüm HD Full




Dizi Özeti
Yorumlar
25 May 08:15 | yavuz demiş ki;

y i cannot watch .1,2.,4,and 7th of the lost serious.what is the problem man?y those episodes are not available?


25 May 16:22 | KotuadaM demiş ki;

of course these episodes r not available..Lost first episode’s played on 08′..


26 May 09:55 | yavuz demiş ki;

i dont understand that 3,5,6th episodes played on 08 as well.but they can be watched via this website.is it true?


26 May 18:42 | KotuadaM demiş ki;

yeah but some old materials can be terminated.if u think all episodes for all series i cant reload all of these..anyone hasnt enough hdd space for save all series..is it true too ?
by the way why r we talkin english (:


27 May 13:39 | yavuz demiş ki;

ohhh i c.:) thanks a lot bro for info and ur work.actually i am turkish but my turkish language not good for conversation.that s way i prefer to talk english.:)))

last demand from me:) can u reload those episodes as mentioned before for me.

iYour help would be much appreciated.


25 Feb 03:45 | dilek demiş ki;

yavuz okay first of all how do u not know turkish i mean no offence but your english sucks ahahha there is no need to lie mann lmao


26 Feb 13:29 | ekrem demiş ki;

ehehe yorumlar yardı yalnız.
harbi türkçe yok diyosun ama senin ingilizcen de allahlık be yavuz. bizi mi yiyon.
kötüadam ellerinden sıkarım bu arada.
beğeniyoruz.


28 Mar 16:07 | CY demiş ki;

görüntü kalitesi harbi ii de, direk ikinci ya da üçüncü kısımdan başlanmıo diziye… onu düzeltseniz süper olur. (ha bi de, keşke altyazılı olaydı yav…:)


28 Mar 19:29 | KotuadaM demiş ki;

Bak İnönü stadyumu var ya.. Oraya, komple stada bir ayakkabıcı açıyım.. Sen gelip de başka çeşidiniz yok mu diye sormazsan, adam değilim.

ha birde o beyninin muhteşem kıvrımlarından teşekkür etmek hiç geçmez mi yav… :)


17 Apr 17:30 | Çağdaş demiş ki;

KötüadaM bi de altyazılı olsaydı be bişiler anlayabilseydik…


17 Apr 17:44 | KotuadaM demiş ki;

Dublajlı dostum..Neden anlamadın ki ?


22 May 01:17 | emre demiş ki;

süper bi site


25 May 13:04 | wierd demiş ki;

Aklınız varsa hiç başlamayın derim.sonu gören herkes bu yorumu yapar final çok kötüydü çok soru kaldı kafalarda yol yakınken dön sende:))zaten kimse kurtulmamış herkes ölüymüş….


29 May 15:53 | kiminist demiş ki;

emeğinize sağlık.. bu arada “turkish language “e takılmadan geçemicem. ingilizcesi böyleyse türkçesi nasıldır… allah muhafaza :D


13 Jun 10:47 | ezgi demiş ki;

wierd yanlış yorum yapmışsın. adada yasananlar gercek sadece 6. sezonda gordugumuz flash side wayslerde onlari keske boyle olsaydı diyerek kurdukları bir dünyada görüyoruz. öte yandan insanların seyir zevkini baltalamanı anlamıyorum bırak kim ne izlerse izlesin burada spoiler vermek kadar ahmakça birşey olamaz.


17 Aug 17:14 | abdurrahman demiş ki;

ya keşke bu diziyi devam ettirseler. kötü bir sonla bitti. çok soru işaretleri bıraktlar.


06 Dec 02:49 | sinan demiş ki;

sa usta prıson break bttı sımdı buna baslıyorum bısmıllah xD


30 Jan 03:12 | samet demiş ki;

bence supernatural kadar sarmaz ama yine de izlicem çünkü çok öven oldu.. emeğinize sağlık..


12 May 05:33 | kaan demiş ki;

Prison Break ve supernatural ? tavsiye edermisiniz izleyimmi yoksa vaktimi harcamayımmı


27 May 01:17 | Mithat demiş ki;

İkiside 10 numara dizidir Supernaturalda 6. sezonda adrenalin düşüyor gibi geldi bana ama izlenir diğer 5 sezon çok iyi Prison breakte herşey detaylıca yazılmış tek kafanı kurcalayacak şeyler saç, sakal uzunlukları bnm dikkatimi bu çekti şahsen : )


08 Jul 05:26 | metin demiş ki;

prıson break te mithat ın dediği gib ark.lar süper


20 Oct 01:25 | mehmet demiş ki;

the soprano’u yayınlasanız öyle bi güzel olacakki


11 Dec 02:13 | buse demiş ki;

prsıon breakı kesın kesın ızleyın….kesınlıkle zaman kaybı deıl


09 Jun 23:36 | yarımel demiş ki;

bu dizimi be game of thrones izleyin


12 Dec 16:49 | FİLİMCİ demiş ki;

ben doktor who yu bitirdim süper bi filimdi şimdi lost a başladım yakında buda biter hem tableten hem buradan izlicem gecemi gündüzüme katıp bu bitincede prison beak a başlayacam (tavsiye)[bnce herses izleyin süper ama süper bir film]


Yorum Yap
isim:
E-mail:
Yorum:


- İsim ve Email bilgilerine özen göstermeyen kullanıcıların yorumları silinir..