720p HD Yabancı Dizi izlehttp://www.dizihdtv.net
Google +1 tuşunu kullanarak, bu bölümü beğendiğinizi Google 'a söyleyebilirsiniz.

Prison Break 4.Sezon 5.Bölüm HD İzle


Dizi Özeti
Yorumlar
06 Apr 21:55 | batuhan demiş ki;

kötü adam senden çok büyük bi ricam olacak … bu prison breakın nolur ama nolur 4. sezonunun bütün bölmlerini ekle … gerçktn kalitenn adresisin… yardmcı ol ….


27 May 15:49 | went demiş ki;

ya neden 1. sezon yok ne olur 1. sezonu ekleyin harika bi dizi ve kaliteli bi site tşk.


05 Jun 13:31 | Skyhan demiş ki;

4.sezon Ne Zman Türkçe Olacak Bir Bilginiz Varmi???


02 Feb 18:31 | barbaros demiş ki;

harika bır film yaaaaaaa


19 Jun 20:02 | machael scofield demiş ki;

böyle dizinin 4 sezonla kalması acınası bir durum kaç keredir diziyi baştan sona izliyorum bence devamı gelmeliydi


22 Jul 19:12 | scofield demiş ki;

4 sezonun türkçe oLması için önce yereL bir tw de yayınlanması qerekio…


31 Aug 22:34 | OskiLee demiş ki;

arkadaşlar emeklerınızden ötürü teşekkür ederım 2 yaz önce sezon fınalıne qırmıştı ve oqünden buyana ızlıyemıyordum ilham geldi bu aralar izlemeye tekrar başladım cok teşekkür ederım emegi geçen herkeze”’


07 Oct 11:04 | Mustafa demiş ki;

Emeğine sağlık yöneticelerin.Bazıları Türkçe dublaj yapın diyolar ama bu tamamen saçmalık.Elinizden gelse alt yazıyla bile vermeyin,İngilizce izleyelim.Bu devirde İngilizce bilmeyen mi kaldımı.Ama evet ne yazık ki kalmış işte geri kalmış bir topluumuz ne yazık ki.


26 Nov 18:41 | gökhan demiş ki;

10 numara dizi. zaten cnbc-e dizilerinin çoğu 10 numara. bu siteyi kuranlarında ellerine sağlık.


Yorum Yap
isim:
E-mail:
Yorum:


- İsim ve Email bilgilerine özen göstermeyen kullanıcıların yorumları silinir..