Google +1 tuşunu kullanarak, bu bölümü beğendiğinizi Google 'a söyleyebilirsiniz.

Spartacus 13.Bölüm Türkçe Dublaj izle HD


Dizi Özeti
Yorumlar
14 Mar 19:02 | erhan demiş ki;

pardon gormemisim varmis.
super site cok memnunuz aynen devam arkadaslar.
simdiye kadar gordugum en iyi dizi sitesi !


17 Mar 01:12 | aLex demiş ki;

Öncelikle paylşımların için gerçekten tşk ederm! Wakit bulamadıgımdan Son 2 aydır Abone Oldm Sitene,Merak ettiğm bir şey war! Bu Son Bölümümydü acaba?


28 Mar 14:28 | emre demiş ki;

admin süpersin ya, ancak bukadar iyi olur bir site


30 Mar 14:12 | burak demiş ki;

spartaaaa :)))


02 Apr 12:44 | aydin demiş ki;

acaba 14 bölüm nezaman eklenecek mfg


16 Apr 02:05 | gökhan demiş ki;

arkadaslar bunun dewamı yokmu boylemı kaldı bu dızı yaaaa cok heyacanlı yerde bıttı yenı sezonujn ne zaman baslıyacagını bılen yokmu


04 May 14:19 | hasan demiş ki;

ya arkadaşlar bundan sonrası güzel olmaz bence çünkü spartacus crixus ve doctore birlikte güney italyayı feth edecekller okadar heycanlı değil bence


06 May 16:24 | kadir demiş ki;

çooooooooookkkkkkkkkkkkk manyak


16 Jun 19:16 | enes demiş ki;

fena sitede internetim yavaş :S


01 Jul 23:22 | ThEaLi demiş ki;

guzel final oldu arkadaslar yeni sezonu sabirsizlikla bekliyorum :)


03 Aug 00:01 | deniz demiş ki;

süper bir sete tebrikler öncelikle en geç keşfedenlerden olup finalı sarı cadı ölmedi fark ettinizmi:))


11 Oct 22:08 | Myrtus demiş ki;

Muazzam.


18 Nov 07:33 | dj demiş ki;

daha fazla 1080p film istiyoruz admin arkadaşlar site harika herkeze tavsiye ediyorum


25 Nov 22:07 | yusuf ziya demiş ki;

muhteşem güzel site admine tşk yeni sezonu sabırsızlıkla bekliyorum


19 Dec 13:50 | fuat demiş ki;

allah razı olsun süper site süper dizi.saolun.


05 Jan 03:43 | fırat demiş ki;

Her sey ıcın tesekkurler fakat 13.bolumden sonrası da olsayddı daha guzel olucaktı..boyyle hersey yarıda kalmıs gıbı ooldu…


05 Jan 03:50 | KotuadaM demiş ki;

Yoruma bak. Gülermisin, ağlarmısın.


08 Jan 20:24 | sinan demiş ki;

mukkemmel


09 Jan 12:55 | mert demiş ki;

çok güzel bir yapım


Yorum Yap
isim:
E-mail:
Yorum:


- İsim ve Email bilgilerine özen göstermeyen kullanıcıların yorumları silinir..